UN XIC DE TOT! TAG
De la classe Antoni Gaudí de l'Escola Tabor
Páginas
COMUNICACIÓ LLIURE
LLENGUA CATALANA
LENGUA CASTELLANA
jueves, 25 de febrero de 2016
RETRAT
Us he penjat la fotografia de la caricatura que hem començat a descriure a classe perquè la acabeu a casa els que no heu pogut fer, és per dimarts 1 de març.
Bona feina!!!
Entrada antigua
Inicio