Per jugar amb el lèxic:
http://www.edu365.cat/eso/muds/catala/mudsmots/taller/exercicis.html
lunes, 30 de septiembre de 2013
sábado, 28 de septiembre de 2013
Benvinguts!
Hola nois i noies TAG. Com podeu veure he creat un blog perquè tinguem un espai per COMENTAR, COMUNICAR, INSPIRAR, COMPARTIR i TOT el que vosaltres desitgeu.
El podrem fer servir per qualsevol motiu sigui de feina acadèmica o de lleure. Només hi poso dues condicons: que la vostra expressió escrita sigui curosa i correcta i que sigueu respectuosos amb tot i tothom.
Què us sembla??
El podrem fer servir per qualsevol motiu sigui de feina acadèmica o de lleure. Només hi poso dues condicons: que la vostra expressió escrita sigui curosa i correcta i que sigueu respectuosos amb tot i tothom.
Què us sembla??
Suscribirse a:
Entradas (Atom)